ALES hakkında bir soru
8
●212
- 21-12-2017, 23:53:38Üyeliği durdurulduSelamlar arkadaşlar. Gıda mühendisliği bitirdim ales bügün açıklandı 75 aldım şimdi sormak ıstediğim yüksek lısans yapmak ıstıyorum ancak zıraat muhendisliği vs. gibi bolumlerde yapsam zıraat muhendisi olmuş olur muyum nasıl oluyor bu işler?
- 21-12-2017, 23:57:58Üyeliği durdurulduMesela su ürünleri mühendisliğinde yüksek lısans oluyormuş ama bitse yine yüksek gıda mühendisi mi olacağız yani hocamCML166 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-12-2017, 23:58:13Ziraat Mühendisi olamıyorsunuz, "yüksek mühendis" ünvanı sadece alanı ile ilgili bir yüksek lisans programını bitirenler alabilir.
Örneğin, Çevre mühendisliği lisans mezunu birisi kimya mühendisliği anabilim dalında yüksek lisansını tamamlarsa "Çevre Yüksek Mühendisi" ünvanını alır.
Fakat çevre mühendisliği harici ziraat vb. anabilim dallarında yüksek lisans yaparsa yüksek mühendis ünvanını kesinlikle alamaz.
sadece o alanda yüksek lisans yapmış olur. - 22-12-2017, 00:00:58Üyeliği durdurulduO zaman farklı bölümde yapmanın manası nedir hocam neden yapayım mesela?yaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2017, 00:06:47Üyeliği durdurulduTamam da hocam yüksek muhendis olmuyorsa ne oluyor boşa mı yuksek lısans yapmış oluyoryaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2017, 00:11:36askerliği uzatmış oluyorsunemirkaboglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+2 sene deneyim olarak alınıyor yüksek lisans, öğretim görevlisi ve araştırma görevlisi olarak üniversitelere başvuru yapabiliyorsun, kamuya girdin mi yüksek dereceden başlıyorsun ve maaştında az biraz artış oluyor emekli ikramiyende az biraz artış oluyor gibi gibi
- 22-12-2017, 00:17:22Üyeliği durdurulduPek bişe yokmuş hocam ya 75 aldık girebiliyorum ama nasıl yapsam karar veremedım bakalım nasipPaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ancak işe girdiğin yere yutturabilirsen ayrı mesele
+2 sene deneyim olarak alınıyor yüksek lisans, öğretim görevlisi ve araştırma görevlisi olarak üniversitelere başvuru yapabiliyorsun, kamuya girdin mi yüksek dereceden başlıyorsun ve maaştında az biraz artış oluyor emekli ikramiyende az biraz artış oluyor gibi gibi