Farklı bir bölümde yapmanın avantajı saece bölümünüz ve o alan ortak bir konu ve ilgilendiğiniz konu diğer bölüm hocası uzmanlığı daha fazla ise yapmanı tavsiye ederim.
Ama "Yüksek Mühendis" ünvanı için yapacaksanız kendi bölümüzde yapmmanız gerekiyor.