CML166 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
olmuyorsun hocam ancak işe girdiğin yere yutturabilirsen ayrı mesele
Mesela su ürünleri mühendisliğinde yüksek lısans oluyormuş ama bitse yine yüksek gıda mühendisi mi olacağız yani hocam