yaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Farklı bir bölümde yapmanın avantajı saece bölümünüz ve o alan ortak bir konu ve ilgilendiğiniz konu diğer bölüm hocası uzmanlığı daha fazla ise yapmanı tavsiye ederim.
Ama "Yüksek Mühendis" ünvanı için yapacaksanız kendi bölümüzde yapmmanız gerekiyor.
Tamam da hocam yüksek muhendis olmuyorsa ne oluyor boşa mı yuksek lısans yapmış oluyor