emirkaboglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam da hocam yüksek muhendis olmuyorsa ne oluyor boşa mı yuksek lısans yapmış oluyor
askerliği uzatmış oluyorsun +2 sene deneyim olarak alınıyor yüksek lisans, öğretim görevlisi ve araştırma görevlisi olarak üniversitelere başvuru yapabiliyorsun, kamuya girdin mi yüksek dereceden başlıyorsun ve maaştında az biraz artış oluyor emekli ikramiyende az biraz artış oluyor gibi gibi