Ziraat Mühendisi olamıyorsunuz, "yüksek mühendis" ünvanı sadece alanı ile ilgili bir yüksek lisans programını bitirenler alabilir.
Örneğin, Çevre mühendisliği lisans mezunu birisi kimya mühendisliği anabilim dalında yüksek lisansını tamamlarsa "Çevre Yüksek Mühendisi" ünvanını alır.
Fakat çevre mühendisliği harici ziraat vb. anabilim dallarında yüksek lisans yaparsa yüksek mühendis ünvanını kesinlikle alamaz.
sadece o alanda yüksek lisans yapmış olur.
O zaman farklı bölümde yapmanın manası nedir hocam neden yapayım mesela?