YGSye ramak kaldı !
56
●2.786
- 05-03-2014, 21:08:52Bende giricem giren arkadaşlara bol şans diyemiyorum çünkü bizim önümüze geçiyorsunuz
.
- 05-03-2014, 21:08:57allah yardımcın olsun hocam umarım güzel bir yer güzel bir puan gelirMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-03-2014, 21:40:5985-90 net yapıyorum bilgisayar programcılığı girip dgs yapıcaz artıkbeachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
amin
- 05-03-2014, 22:47:4285-90 net ile direk gidemiyor musun hocamMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-03-2014, 23:45:23hocam bilgisayar muhendisligi mf puaniyla aldigi icin lys ye de girmek gerekiyor hic lys yapamiyorum o yuzden direkt gidememSix Pack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-03-2014, 23:57:13Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam lysye daha var bence lysde de yaparsın bir şeyler - 06-03-2014, 00:21:11bugün okul birincisi ile konuştum napıyon diye
Birey dershanesine gidiyor okan üniversitenin yaptığı deneme sınavında 25 net yapmıs bu kız okul birincisi olucak
.