Ek Tercihler Neden açıklanmadı ?
24
●1.560
- 16-09-2013, 14:56:57ayın 22 sine kadar sonuclanmaları gerekmiyor mu 22 kyk basvuralımıdır nedir o bitiyor ?HakikaT66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-09-2013, 15:20:54Onun süresini uzatacaklar büyük ihtimalle..dreamer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-09-2013, 23:53:26ben ek tercihlerle yerleştim 3 sene önce, hele bi durun arkadaşlar okullar açılsın

Ek'ler 3 hafta - 1 ay sonra gelir, her türlü kaybınız oluyor yani..Dersane veya üniversite..Zorluk çekeceksiniz, yalnızlık çekeceksiniz. - 17-09-2013, 15:49:02bende görmüştüm onu ama o geçen senenin bu senede o tarihte açıklarlarsa yuh yani yuh zaten 22 snde kyk lar bitiyo heralde başvurularokt_oz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
napcaz nolcak ben anlamadım yani olayı
gerçi 27 olmasınada 10 gün var şaşırmam yani..
