• 16-09-2013, 14:24:06
    #19
    Herkes pazartesi diyordu yani bugün ama bence haftaya kadar beklemeye devam
  • 16-09-2013, 14:56:57
    #20
    HakikaT66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes pazartesi diyordu yani bugün ama bence haftaya kadar beklemeye devam
    ayın 22 sine kadar sonuclanmaları gerekmiyor mu 22 kyk basvuralımıdır nedir o bitiyor ?
  • 16-09-2013, 15:20:54
    #21
    dreamer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayın 22 sine kadar sonuclanmaları gerekmiyor mu 22 kyk basvuralımıdır nedir o bitiyor ?
    Onun süresini uzatacaklar büyük ihtimalle..
  • 16-09-2013, 23:53:26
    #22
    ben ek tercihlerle yerleştim 3 sene önce, hele bi durun arkadaşlar okullar açılsın

    Ek'ler 3 hafta - 1 ay sonra gelir, her türlü kaybınız oluyor yani..Dersane veya üniversite..Zorluk çekeceksiniz, yalnızlık çekeceksiniz.
  • 16-09-2013, 23:57:04
    #23
    27 eylül de ek yerleştirme klavuzu yayınlanacakmış galiba. tamda bilgim yok ama haber sitelerinin yalancısıyım bende bekliyorum ek tercihleri
  • 17-09-2013, 15:38:48
    #24
    artık sinirleniyorum harbiden.
  • 17-09-2013, 15:49:02
    #25
    okt_oz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    27 eylül de ek yerleştirme klavuzu yayınlanacakmış galiba. tamda bilgim yok ama haber sitelerinin yalancısıyım bende bekliyorum ek tercihleri
    bende görmüştüm onu ama o geçen senenin bu senede o tarihte açıklarlarsa yuh yani yuh zaten 22 snde kyk lar bitiyo heralde başvurular
    napcaz nolcak ben anlamadım yani olayı
    gerçi 27 olmasınada 10 gün var şaşırmam yani..