Ek Tercihler Neden açıklanmadı ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ek Tercihler Neden açıklanmadı ?
24
●
1.560
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Üniversite
Ek Tercihler Neden açıklanmadı ?
1
2
3
12-09-2013, 18:49:46
#10
SteyLeR
vdesign adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tercih yaptık yerleşemedik , tekrardan tercih yapacağız. Yerleşme hayali kurup 1-2 gün hayallarle yaşayacağız
ek tercihi yeni mi yapıyoruz yani dostum daha yapmadınız dimi doğru mu anlamışım
12-09-2013, 18:59:23
#11
vdesign
SteyLeR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ek tercihi yeni mi yapıyoruz yani dostum daha yapmadınız dimi doğru mu anlamışım
evet
12-09-2013, 19:11:19
#12
NepenTheS
Kaç adet tercih yapılabiliyor arkadaşlar bilgisi olan var mı ?
13-09-2013, 12:09:06
#13
HakikaT66
NepenTheS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kaç adet tercih yapılabiliyor arkadaşlar bilgisi olan var mı ?
30 tane diye biliyorum aynı ilk tercihteki gibi.
13-09-2013, 14:07:03
#14
OzanErsin
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
HakikaT66 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
30 tane diye biliyorum aynı ilk tercihteki gibi.
15 yapmıştım ben 2010 da.
ek tercihten yerleştim umudunuzu kaybetmeyin asla
14-09-2013, 11:13:47
#15
vdesign
bugünde açıklanmadı :S
14-09-2013, 13:58:01
#16
WirLon
bende bunu bekleyenlerdenim he an açıklanabilir gibime geliyor hayırlısı artık bekliyoruz
14-09-2013, 21:32:40
#17
dreamer
pazartesi açıklanır sanki içimden bir ses öle diyor :/
16-09-2013, 12:19:22
#18
Mfile
Bunlar bizi unuttu.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler