vdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tercih yaptık yerleşemedik , tekrardan tercih yapacağız. Yerleşme hayali kurup 1-2 gün hayallarle yaşayacağız
ek tercihi yeni mi yapıyoruz yani dostum daha yapmadınız dimi doğru mu anlamışım