• 12-09-2013, 10:34:06
    #1
    merhaba arkadaşlar ek tercihler ayın 10 nunda acıklacak falan deniliyordu neden acıklanmadı ne zaman acıklanır bilgisi olan varmı ?
  • 12-09-2013, 10:53:51
    #2
    Üyeliği durduruldu
    vdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba arkadaşlar ek tercihler ayın 10 nunda acıklacak falan deniliyordu neden acıklanmadı ne zaman acıklanır bilgisi olan varmı ?
    Merhabalar;
    Gayri resmi bir açıklamaya göre Eylül 14.olarak belirtiliyor.
  • 12-09-2013, 10:54:35
    #3
    Bilmiyorum ama artık heran açıklanacakmış gibi geliyor ve bunaldım artık.
  • 12-09-2013, 11:55:57
    #4
    benim kardeşimde bekliyor,kaç gündür sürekli kontrol ediyorum ama açıklamadılar gitti
  • 12-09-2013, 11:59:46
    #5
    Ben de bekliyorum. Dershaneye kayıt olmadım. Eğer yerleşemezsem 15 gün civarında kaybım olacak. Allah herkese hayırlısını nasip etsin
  • 12-09-2013, 12:05:22
    #6
    Bugün yarın açıklanır eli kulağındadır ösym'nin, İnşallah herkesin istediği yerler olur.
  • 12-09-2013, 12:58:05
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ösym bize adrenalin yaşamayı seviyor :@
  • 12-09-2013, 15:13:56
    #8
    arkadaşlar bilgim yok ek tercihlerin sonucumu açıklanıyor yani neresi çıktığı falan mı yoksa yeni tercihler mi yapılmaya başlıyor? alıntılayarak cevap verirseniz sevinirim
  • 12-09-2013, 18:45:28
    #9
    SteyLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar bilgim yok ek tercihlerin sonucumu açıklanıyor yani neresi çıktığı falan mı yoksa yeni tercihler mi yapılmaya başlıyor? alıntılayarak cevap verirseniz sevinirim
    Tercih yaptık yerleşemedik , tekrardan tercih yapacağız. Yerleşme hayali kurup 1-2 gün hayallarle yaşayacağız