Konu
Ek Tercihler Neden açıklanmadı ?
12-09-2013, 11:59:46
#5
reball
Ben de bekliyorum. Dershaneye kayıt olmadım. Eğer yerleşemezsem 15 gün civarında kaybım olacak. Allah herkese hayırlısını nasip etsin