HakikaT66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes pazartesi diyordu yani bugün ama bence haftaya kadar beklemeye devam
ayın 22 sine kadar sonuclanmaları gerekmiyor mu 22 kyk basvuralımıdır nedir o bitiyor ?