27 eylül de ek yerleştirme klavuzu yayınlanacakmış galiba. tamda bilgim yok ama haber sitelerinin yalancısıyım

bende bekliyorum ek tercihleri
bende görmüştüm onu ama o geçen senenin bu senede o tarihte açıklarlarsa yuh yani yuh zaten 22 snde kyk lar bitiyo heralde başvurular
napcaz nolcak ben anlamadım yani olayı
gerçi 27 olmasınada 10 gün var şaşırmam yani..