Konu
Ek Tercihler Neden açıklanmadı ?
16-09-2013, 23:53:26
#22
BurakKeskin
ben ek tercihlerle yerleştim 3 sene önce, hele bi durun arkadaşlar okullar açılsın
Ek'ler 3 hafta - 1 ay sonra gelir, her türlü kaybınız oluyor yani..Dersane veya üniversite..Zorluk çekeceksiniz, yalnızlık çekeceksiniz.