ben ek tercihlerle yerleştim 3 sene önce, hele bi durun arkadaşlar okullar açılsın

Ek'ler 3 hafta - 1 ay sonra gelir, her türlü kaybınız oluyor yani..Dersane veya üniversite..Zorluk çekeceksiniz, yalnızlık çekeceksiniz.