Ek tercihlerle ilgili çok önemli bir detayı söylemek istiyorum, tablo 4'den tercih yapacak olanların almış olduğu puan, tercih etmek istedikleri yere girmiş en son öğrencinin puanından yüksek olması gerekiyor. Yani xxxx üniversitesinin yyy bölümüne girmek istiyorsanız oraya girmiş en son öğrencinin puanından daha yüksek bir puanınız olması gerek ki tercih hakkınız olsun.
Peki bir şey sormak istiyorum;
En son giren öğrencinin puanı dediğiniz puan veya sıralama; Bu yılın mı yoksa geçen yılın mı?
Bu yılın ise, açıklanacak mı acaba bu?