EFK4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben ilk şeyde yerleştim. ben şimdi ek kontenjanda istesem tercih yapamayacakmıyım ?

hayır ek tercih : ilk tercih verip hic bir bölüm kazanamayanlar icindir