EFK4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben ilk şeyde yerleştim. ben şimdi ek kontenjanda istesem tercih yapamayacakmıyım ?
Hayır Hocam tercih hakkınız bitti, anca seneye ya da kazandıgınız bölüme kayıt olacaksınız