Ek tercihlerle ilgili çok önemli bir detayı söylemek istiyorum, tablo 4'den tercih yapacak olanların almış olduğu puan, tercih etmek istedikleri yere girmiş en son öğrencinin puanından yüksek olması gerekiyor. Yani xxxx üniversitesinin yyy bölümüne girmek istiyorsanız oraya girmiş en son öğrencinin puanından daha yüksek bir puanınız olması gerek ki tercih hakkınız olsun.
3A'da aranmıyor dediğine göre sınavsız geçişlerde aranmıyor bu oyle mi ?