• 13-07-2013, 00:48:05
    #1
    Merhaba , yakında tercihlerimi yapacağım. Bilgisayar programcılığı yüksek okul 2 yıllığa gidip inşallah DGS ile 4 yıllık yapacağım sonrada
    Üniversitede ilk gün neler yapılır Mesela derse girdim hocalar lisedeki gibi nerelisin, adın, soyadın, yaşın, annen ne iş yapıyor , baban ne iş yapıyor gibi bin tane soru sorarlarmı her gelen hocalara aynı cevabı vermekten bıktım da
  • 13-07-2013, 02:38:02
    #2
    Çok alakası yok ama 2 yıl açıköğretim okusam sonra dgs sınavını kazanıp 4 yıllık kazansam 2 yıl mı okunuyor yoksa 4 yıl mı okunuyor tekrardan ?
  • 13-07-2013, 02:39:29
    #3
    HakikaT66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok alakası yok ama 2 yıl açıköğretim okusam sonra dgs sınavını kazanıp 4 yıllık kazansam 2 yıl mı okunuyor yoksa 4 yıl mı okunuyor tekrardan ?
    4 yıl tekrardan gördüğün derlerden muhafsınız diye biliyorum.
  • 13-07-2013, 02:40:35
    #4
    Üyeliği durduruldu
    üniversitede ders zili çalmaz, sen takip edersin
    hocalar öğrencileri pek sallamaz (hazırlık yılında tanışma faslı olabilir)
    ilk gün ders yapılmaz, ilk gün okula gidilmez (gidenler "çöm, çömez" damgası yer)
    teorik derslere %70, uygulama derslerine %80 devam zorunluluğu vardır (genelde) (bazı hocalar esnetebilir)
  • 13-07-2013, 02:41:05
    #5
    HakikaT66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok alakası yok ama 2 yıl açıköğretim okusam sonra dgs sınavını kazanıp 4 yıllık kazansam 2 yıl mı okunuyor yoksa 4 yıl mı okunuyor tekrardan ?
    Hayır DGS den sonra 3. sınıftan devam ediyorsunuz üniversiteye göre bazı dersleri alttan almanız gerekebiliyor sadece
  • 13-07-2013, 02:42:27
    #6
    Üyeliği durduruldu
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba , yakında tercihlerimi yapacağım. Bilgisayar programcılığı yüksek okul 2 yıllığa gidip inşallah DGS ile 4 yıllık yapacağım sonrada
    Üniversitede ilk gün neler yapılır Mesela derse girdim hocalar lisedeki gibi nerelisin, adın, soyadın, yaşın, annen ne iş yapıyor , baban ne iş yapıyor gibi bin tane soru sorarlarmı her gelen hocalara aynı cevabı vermekten bıktım da
    Bi tanışma evresi olacaktır hocam bence . Hayırlı olsun diyelim ayrıca .
  • 13-07-2013, 03:07:21
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Sınıfa moon walk yaparak girmeyi deneyelim hocam biz benimde ilk senem olacak İnşallah karı kız bol olurda yokluk çekmeyiz gurbet ellerde
  • 13-07-2013, 03:10:00
    #8
    En nefret ettiğim an tanışma merasimi keşke o an zaman 3 ay ileri gitse
  • 13-07-2013, 03:14:41
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bunların hepsi geçen yıl benimde aklımdaydı şimdi size üniversite hayatı nasıl birşey kısaca ona değiniyim aklınızdaki sorulara bir nebze olsun cevap veriyim

    1-Üniversitenin ilk günü sap gibi gidip bir iki arkadaşınla tanışıp geleceksin eve bu mu *** üniversite diyeceksin .
    2-Tanışma evresi diye birşey yok. En azından bizde birşey yoktu bazı derslerde hocalar kaldırdıkça ismin ne diye soruyorlardı o kadar yoksa babamın ne iş yaptıgını kimse sormadı
    3-Üniversitede böyle lisedeki gibi ne bakıyon olum tartısmasına girmeyin mimlenirsiniz ve kro gözüyle bakılırsınızki bu tipler sevilmez.
    4-Ev ve okulun arası 10 Km'den fazlaysa ve okula arabayla gidecekseniz eğer benim gibi 3-4 arkadaş bulup gidin yoksa yol parasından topu atarsanız ben tek gitsem haftalık 50 lira yakıyorum ama 4 kişi gidince 10 lira gibi bir paraya geliyor bu kuralı unutmayın sakın
    5-Kızlarla ilk haftadan itibaren konusmaya baslayın zaten yeterince konusacaksınız lise gibi bir ortam değil.Gerçi gittiğiniz bölüme göre değişiyor bu her neyse
    6- Ve en önemli kural dersleri kücümsemeyin üniversiteye geçtik diyede totonuz kalkmasın yoksa fena şeyler olur demedi demeyin Ben takmadım dersleri ilk yılımda kaldım yaz okulunda 0.03 Krediyi vermek icin cabalıyorum ...

    Sorunuz varsa sorun arkadaşlar çekinmeyin