Üniversite de ilk gün :) ?
52
●10.303
- 13-07-2013, 03:17:59Hocalar sizi iplemez, ilk gün genelde kendi reklamlarını yapar geçerler. Ders işleyen bazı kafası kırıklar da vardır. O hocaları bir yere yazın ve öğrenim hayatınız boyunca onun dersinde, dersi kaynatamayacağınızı bilin. Ders aralarında yeni gelenlerle tanışırsınız, alttan alanlar (ki genelde ilk gün hiçbiri gelmez) size hocaları, dersleri anlatır. Lise hayatının etkisinden kurtulamayanlar bazı aptallar ergen stayla takılır (onları da not edin, eğer onlardan değilseniz öğrenim hayatınız boyunca o tiplerden haz almayacaksınız) vs vs.
- 13-07-2013, 03:39:36Üyeliği durduruldusigaramı yakar yavas adımlarla okula giriş yaparım, tam kapıda sigarayı yere atıp ayagımla ezerim ve içeri girerim heralde böyle düşünmüştüm ben
- 13-07-2013, 03:51:25Bi lisedede boyleydikkralmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bende bu sene programlamaya gidecegim hayirlisi :-) - 13-07-2013, 04:05:00kralmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
lisede de o kadar rahat davranıyorduk fazla rahatlıktan lise 5 yıla çıktı , bbence üniversitede fazla rahat olmayın
- 13-07-2013, 04:25:50Üyeliği durduruldukralmustafa, featmuco, ozgurland, KaoS, cinarliforum, SinemBilisim, Rebelfa, Demiroglu
üniversiteye gidecekler nasıl belli ediyo kendinii