• 13-07-2013, 03:17:59
    #10
    Hocalar sizi iplemez, ilk gün genelde kendi reklamlarını yapar geçerler. Ders işleyen bazı kafası kırıklar da vardır. O hocaları bir yere yazın ve öğrenim hayatınız boyunca onun dersinde, dersi kaynatamayacağınızı bilin. Ders aralarında yeni gelenlerle tanışırsınız, alttan alanlar (ki genelde ilk gün hiçbiri gelmez) size hocaları, dersleri anlatır. Lise hayatının etkisinden kurtulamayanlar bazı aptallar ergen stayla takılır (onları da not edin, eğer onlardan değilseniz öğrenim hayatınız boyunca o tiplerden haz almayacaksınız) vs vs.
  • 13-07-2013, 03:18:25
    #11
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı olsun
  • 13-07-2013, 03:30:00
    #12
    burada yazılanlar
    olabilir
    olmayadabilir
    referans almaman gerek
    git
    ve
    kendin gör | yaşa !
    : )
  • 13-07-2013, 03:39:36
    #13
    Üyeliği durduruldu
    sigaramı yakar yavas adımlarla okula giriş yaparım, tam kapıda sigarayı yere atıp ayagımla ezerim ve içeri girerim heralde böyle düşünmüştüm ben
  • 13-07-2013, 03:51:25
    #14
    kralmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sigaramı yakar yavas adımlarla okula giriş yaparım, tam kapıda sigarayı yere atıp ayagımla ezerim ve içeri girerim heralde böyle düşünmüştüm ben
    Bi lisedede boyleydik
    Bende bu sene programlamaya gidecegim hayirlisi :-)
  • 13-07-2013, 04:00:14
    #15
    edit
  • 13-07-2013, 04:03:21
    #16
    Üniversiteye göre değişir. Ders programlarına bağlı saatlerde.
  • 13-07-2013, 04:05:00
    #17
    kralmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sigaramı yakar yavas adımlarla okula giriş yaparım, tam kapıda sigarayı yere atıp ayagımla ezerim ve içeri girerim heralde böyle düşünmüştüm ben
    lisede de o kadar rahat davranıyorduk fazla rahatlıktan lise 5 yıla çıktı , bbence üniversitede fazla rahat olmayın
  • 13-07-2013, 04:25:50
    #18
    Üyeliği durduruldu
    kralmustafa, featmuco, ozgurland, KaoS, cinarliforum, SinemBilisim, Rebelfa, Demiroglu

    üniversiteye gidecekler nasıl belli ediyo kendinii