sigaramı yakar yavas adımlarla okula giriş yaparım, tam kapıda sigarayı yere atıp ayagımla ezerim ve içeri girerim heralde böyle düşünmüştüm ben

lisede de o kadar rahat davranıyorduk fazla rahatlıktan lise 5 yıla çıktı , bbence üniversitede fazla rahat olmayın