HakikaT66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok alakası yok ama 2 yıl açıköğretim okusam sonra dgs sınavını kazanıp 4 yıllık kazansam 2 yıl mı okunuyor yoksa 4 yıl mı okunuyor tekrardan ?
4 yıl tekrardan gördüğün derlerden muhafsınız diye biliyorum.