Merhaba , yakında tercihlerimi yapacağım. Bilgisayar programcılığı yüksek okul 2 yıllığa gidip inşallah DGS ile 4 yıllık yapacağım sonrada

Üniversitede ilk gün neler yapılır

Mesela derse girdim hocalar lisedeki gibi nerelisin, adın, soyadın, yaşın, annen ne iş yapıyor , baban ne iş yapıyor gibi bin tane soru sorarlarmı

her gelen hocalara aynı cevabı vermekten bıktım da