aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba , yakında tercihlerimi yapacağım. Bilgisayar programcılığı yüksek okul 2 yıllığa gidip inşallah DGS ile 4 yıllık yapacağım sonrada
Üniversitede ilk gün neler yapılır Mesela derse girdim hocalar lisedeki gibi nerelisin, adın, soyadın, yaşın, annen ne iş yapıyor , baban ne iş yapıyor gibi bin tane soru sorarlarmı her gelen hocalara aynı cevabı vermekten bıktım da
Bi tanışma evresi olacaktır hocam bence . Hayırlı olsun diyelim ayrıca .