Bunların hepsi geçen yıl benimde aklımdaydı şimdi size üniversite hayatı nasıl birşey kısaca ona değiniyim aklınızdaki sorulara bir nebze olsun cevap veriyim

1-Üniversitenin ilk günü sap gibi gidip bir iki arkadaşınla tanışıp geleceksin eve bu mu *** üniversite diyeceksin .
2-Tanışma evresi diye birşey yok. En azından bizde birşey yoktu bazı derslerde hocalar kaldırdıkça ismin ne diye soruyorlardı o kadar yoksa babamın ne iş yaptıgını kimse sormadı
3-Üniversitede böyle lisedeki gibi ne bakıyon olum tartısmasına girmeyin mimlenirsiniz ve kro gözüyle bakılırsınızki bu tipler sevilmez.
4-Ev ve okulun arası 10 Km'den fazlaysa ve okula arabayla gidecekseniz eğer benim gibi 3-4 arkadaş bulup gidin yoksa yol parasından topu atarsanız ben tek gitsem haftalık 50 lira yakıyorum ama 4 kişi gidince 10 lira gibi bir paraya geliyor bu kuralı unutmayın sakın
5-Kızlarla ilk haftadan itibaren konusmaya baslayın zaten yeterince konusacaksınız lise gibi bir ortam değil.Gerçi gittiğiniz bölüme göre değişiyor bu her neyse
6- Ve en önemli kural dersleri kücümsemeyin üniversiteye geçtik diyede totonuz kalkmasın yoksa fena şeyler olur demedi demeyin Ben takmadım dersleri ilk yılımda kaldım yaz okulunda 0.03 Krediyi vermek icin cabalıyorum ...

Sorunuz varsa sorun arkadaşlar çekinmeyin