@lXenonl Çizimi tam 2 ay sürdü, Buyrun halillekesiz ile İletişime geçin, 1 ay ise dökümü sürdü ve 1 ay 5 gün civarı sarktı ben kodlamaya başladım. Şu an yazılımın %10 luk kısmı bitmiştir, İsterseniz kullanmazsınız sizi zorlamıyoruz. Piyasadaki ücretli veya Ücretsiz yazılımları kullanabilirsiniz.
Ben yazılım konusunda elimden geldiğince hızlı olmaya çalışıyorum, Sizin bekleme sebebiniz çizim ve dökümün çok uzun sürmesi oldu.