• 26-09-2012, 22:22:13
    #37
    inforesim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %10 bitmiştir, Piyasa sallanacak hazır olun
    Ya siz milletle dalgamı geçiosunuz r10.net hacklenmeden çok önce başlamıştınız o zaman 3 ay kaldı diodunuz şu anda %10 tamamlandı diyosunuz güldürmeyin beni bu scritp 3 seneye tamamlanıcak inşallah kim bilir o zaman nasıl scriptler ortaya çıkıcak bide gelip yok biz ücretsiz paylaşıyoruz bunu yok şu yok bu babanın hatrına yapmıosan yapsaydın alta link koymaydınız milleti bu kadar bekletmezdin
  • 27-09-2012, 12:36:42
    #38
    @lXenonl Çizimi tam 2 ay sürdü, Buyrun halillekesiz ile İletişime geçin, 1 ay ise dökümü sürdü ve 1 ay 5 gün civarı sarktı ben kodlamaya başladım. Şu an yazılımın %10 luk kısmı bitmiştir, İsterseniz kullanmazsınız sizi zorlamıyoruz. Piyasadaki ücretli veya Ücretsiz yazılımları kullanabilirsiniz.

    Ben yazılım konusunda elimden geldiğince hızlı olmaya çalışıyorum, Sizin bekleme sebebiniz çizim ve dökümün çok uzun sürmesi oldu.
  • 27-09-2012, 12:46:54
    #39
    bitecegine dahir herhangi bir tarih varmı aklınızda.yani 1 ay sürer vs
  • 27-09-2012, 13:07:42
    #40
    Üyeliği durduruldu
    evet mrk ediyorum
  • 28-09-2012, 03:25:29
    #41
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    lXenonl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya siz milletle dalgamı geçiosunuz r10.net hacklenmeden çok önce başlamıştınız o zaman 3 ay kaldı diodunuz şu anda %10 tamamlandı diyosunuz güldürmeyin beni bu scritp 3 seneye tamamlanıcak inşallah kim bilir o zaman nasıl scriptler ortaya çıkıcak bide gelip yok biz ücretsiz paylaşıyoruz bunu yok şu yok bu babanın hatrına yapmıosan yapsaydın alta link koymaydınız milleti bu kadar bekletmezdin
    yaşının 15 olduğu o kadar belli ki. gören de para vermiş bekliyorsun sanacak git madem ücretli script al aynı özelliklerde. iyilik yaramaz size
  • 29-09-2012, 11:50:57
    #42
    Ortalama bitiş süresi 1,5-2 aydır. Her zaman söylediğim gibi kategori - oyun bazlı basit bir oyun scripti olmayacak. Bu verdiğim tarihden de daha az sürede bitirmeye çalışıyorum. Zaten site içi bittiğinde, Demoyu paylaşacağım.
  • 29-09-2012, 14:48:18
    #43
    kategoriler oyunuoyna.com'daki gibi subdomain'ler üzerinde olursa gerçekten çok güzel olur
  • 30-09-2012, 19:11:54
    #44
    Hocam belliki çok iyi bir sistem üzerine çalışıyorsunuz. Ancak bu scripti duyurmak için çok erken davrandınız. Yaklaşık 3 ay olmuştur sanırım. +2 ay daha sürer diyorsunuz. İnsanları beklenti içine sokup bu kadar bekletmek yazık.
  • 06-10-2012, 00:04:51
    #45
    Üyeliği durduruldu
    Süper duruyor scripttin görüntüsü de sanki bir sitede gördüm gibi bu görüntüyü.

    evet buldum siteyi : http://www.oyunlari.net/