• 25-10-2012, 09:57:25
    #64
    inforesim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üye Profil Sayfası
    Screenshot by Lightshot

    Bu günlük bu kadar yeter
    : )) abi twitter gibi takipcinim burdda solağan üstü olmuş bence dahah iyisi yoktur hiç görmedim
  • 25-10-2012, 16:54:02
    #65
    Birde şikayet sistemi olsa iyi olabilir.Mesela yorumun altında.Tıklayınca seçenekler çıkar;
    Küfür-hakaret , Reklam , spam gibi.
    Oyunun altında da olabilir oyun bozuk oyuna ulaşılamıyor gibi.

    Emeklerinize sağlık tekrar çok iyi gidiyor
  • 26-10-2012, 21:52:30
    #66
    mükemmel olmuş; emeğinize sağlık.
  • 26-10-2012, 21:58:40
    #67
    Valla harika olmuş hocam, elinize sağlık
  • 26-10-2012, 22:09:48
    #68
    güzel olmuş eline emeğine sağlık
  • 28-10-2012, 14:09:32
    #69
    büyük bir heyecan ile bekliyoruz hocam

    güzel olmuş gerçekten ellerinize sağlık
  • 29-10-2012, 14:12:11
    #70
    sabırsızlıkla bekliyoruz. varmı ufukta bir gelişme nezaman görebileceğiz son halini?
  • 29-10-2012, 15:56:51
    #71
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hade paşam çıkar artık
  • 30-10-2012, 14:23:27
    #72
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ayrıca, Oyunu son beğenen - yorum yapan - oyunlarına ekleyen son 5 üye de listelenmektedir

    http://prntscr.com/i0zd6

    Yazılım Devam Ediyor...

    Not : Bayram bitince, Demo yayınlanacaktır.[/QUOTE]

    Sabırsızlıkla canlı demo bekleniliyor