Birde şikayet sistemi olsa iyi olabilir.Mesela yorumun altında.Tıklayınca seçenekler çıkar;
Küfür-hakaret , Reklam , spam gibi.
Oyunun altında da olabilir oyun bozuk oyuna ulaşılamıyor gibi.

Emeklerinize sağlık tekrar çok iyi gidiyor