Konu
İnforesim Oyun Scripti v1 Herkese Ücretsiz ! [Bilgilendirme Konusu]
25-10-2012, 16:54:02
#65
Facti0n
Birde şikayet sistemi olsa iyi olabilir.Mesela yorumun altında.Tıklayınca seçenekler çıkar;
Küfür-hakaret , Reklam , spam gibi.
Oyunun altında da olabilir oyun bozuk oyuna ulaşılamıyor gibi.
Emeklerinize sağlık tekrar çok iyi gidiyor