Hocam belliki çok iyi bir sistem üzerine çalışıyorsunuz. Ancak bu scripti duyurmak için çok erken davrandınız. Yaklaşık 3 ay olmuştur sanırım. +2 ay daha sürer diyorsunuz. İnsanları beklenti içine sokup bu kadar bekletmek yazık.