inforesim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%10 bitmiştir, Piyasa sallanacak hazır olun
Ya siz milletle dalgamı geçiosunuz r10.net hacklenmeden çok önce başlamıştınız o zaman 3 ay kaldı diodunuz şu anda %10 tamamlandı diyosunuz güldürmeyin beni bu scritp 3 seneye tamamlanıcak inşallah kim bilir o zaman nasıl scriptler ortaya çıkıcak bide gelip yok biz ücretsiz paylaşıyoruz bunu yok şu yok bu babanın hatrına yapmıosan yapsaydın alta link koymaydınız milleti bu kadar bekletmezdin