lXenonl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya siz milletle dalgamı geçiosunuz r10.net hacklenmeden çok önce başlamıştınız o zaman 3 ay kaldı diodunuz şu anda %10 tamamlandı diyosunuz güldürmeyin beni bu scritp 3 seneye tamamlanıcak inşallah kim bilir o zaman nasıl scriptler ortaya çıkıcak bide gelip yok biz ücretsiz paylaşıyoruz bunu yok şu yok bu babanın hatrına yapmıosan yapsaydın alta link koymaydınız milleti bu kadar bekletmezdin
yaşının 15 olduğu o kadar belli ki. gören de para vermiş bekliyorsun sanacak git madem ücretli script al aynı özelliklerde. iyilik yaramaz size