
Kd: Şu nickimi düzgün yazın kardeşim ya
Anarschi bak clone yaparken nicki de tam clonelayın
Edit: Düzelttim.Bi sn görmemişim edit;
Tema tamamen tarafımdan yazılmıştır..Clonelamana bişey demem ama şu yazıyı düzelt bari..
" Bu Scripti ; İnforesim Codlamıştır. Tasarımın yapımcısı bilinmemektedir. Emeğe saygı için linki kaldırmayın. (Link kalkmaz ise daha çok script paylaşıcam.)"