facebook.anarschi.com da kullanıyorum yazarmısınız
Kd: Şu nickimi düzgün yazın kardeşim ya

Anarschi bak clone yaparken nicki de tam clonelayın
Bi sn görmemişim edit;
Tema tamamen tarafımdan yazılmıştır..Clonelamana bişey demem ama şu yazıyı düzelt bari..
"
Bu Scripti ; İnforesim Codlamıştır. Tasarımın yapımcısı bilinmemektedir. Emeğe saygı için linki kaldırmayın. (Link kalkmaz ise daha çok script paylaşıcam.)"



yaw beyazıt abi bak paylaşsaydın scripti böyle şeyler olmayacaktı