DerinSevdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu kadar küstah nasıl ola biliyorsunuz insanlara hiçmi saygı kalmadı anlamıyorum ben bu halinizi :S
doğru konuş ben herhangi bir küstahlık yapmadım lafını bil orda söylediklerim ciddiye alınacak şeyler değil. beyazıt abide çok sevdiğim bir büyüğümdür.