Konu
anarschi Facebook Scripti ! (Coded by İnforesim)+(Facebook Videoları Sorunsuz Çalışır !)
29-06-2010, 16:11:06
#32
inforesim
Video ya girdiğinde, Açılmıyorsa .htaces den /facebook/ dizinini yerine kendi dizininizi yazın. (Tema sahibinin ismi konuya eklenmiştir)