facebook.anarschi.com da kullanıyorum yazarmısınız

Kd: Şu nickimi düzgün yazın kardeşim ya Anarschi bak clone yaparken nicki de tam clonelayın Edit: Düzelttim.

Bi sn görmemişim edit;

Tema tamamen tarafımdan yazılmıştır..Clonelamana bişey demem ama şu yazıyı düzelt bari..

" Bu Scripti ; İnforesim Codlamıştır. Tasarımın yapımcısı bilinmemektedir. Emeğe saygı için linki kaldırmayın. (Link kalkmaz ise daha çok script paylaşıcam.)"