Arkadaşlar Filistin de günlerdir süren vahşeti hepimiz sıcak evimizde huzur içersinde izliyoruz değilmi?İşte bu vahşete bir dur diyebilmek için herkesin elinden geleni yapması gerekmez mi.Biz web tasarımcıları Filistinde ki bu savaş bu gözyaşı durana kadar sitemizi kapatsak ne kaybederiz ki? Evet biraz hit biraz imaj ve birazda google reklamlarımız azalır ama belki de böylece gercek hayatta bisey yapamasakta sanal alemde hayatı durdurma noktasına getirebiliriz.Lütfen elinizi vicdanınıza koyun ve bir düşünün ya Filistinin yerinde biz olsaydık.Bu bi demogoji değildir bu düpe düz Bir Başkaldırının belgesidir.Uyan Osmanlıyı uyandırmak için atılmış bir can suyudur.
Sitenizi karartmak için:
Katliama, Vahşete Sessiz Kalma - KARART SAYFANI!...
Sitemizde ki imza kampanyasına destek için:
FİLİSTİN İÇİN EL ELE VERELİM BU KANI DURDURALIM
Filistine destek için herkes baksın
14
●1.326
- 14-01-2009, 21:19:22Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.iyibisey seni tebrik ederim çok güzel bir proje
- 15-01-2009, 13:34:27Üyeliği durdurulduewet arkadaşlar çok geç olmadan bişiler yapmak lazım çok güzel düşünmüşsüzünüz
www.mavii.org
www.filistineimza.com
katliyamların bugün 20. günü ve 1066 Şehit Verdik - 15-01-2009, 22:23:39Filistin'deki katliam gerçekten içler acısı ama buna karşı siteyi kapatmak yerine sitemizden gelen gelirleri oraya yardım olarak yollarsak daha faydalı bir işi yapmış oluruz diye düşünüyorum.
Sonuçta internette açık site kalmasa bile İsrail'in vahşetinden vazgeçeceğini düşünmüyorum.
Bir de teklifim var. Banner hazırlamayı bilen bir üyemiz bunun için bir banner hazırlasa da sitelerimize koysak.Bence çok iyi olur. - 16-01-2009, 19:36:54Üyeliği durdurulduBilader iyisiniz hoşsunuzda, verdiğiniz sitede imza atmadan once yukarda yazılanları okudumda. bizim konumuz ne sizin yazdıgınız ne, Başbakanın ne alakası varda oraya yazdınız,bilmem ne ödülünü iade etmelidir diye.Filistinmi derdiniz yoksa başbakanmı anlayabilmiş değilim. bu olaya siyaset karıştırdıgınızdan dolayı imza vermiyorum, iyi niyete fesat karıştırmış oldugunuz içinde sizi kınıyorum.blue_caplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-01-2009, 16:55:11Benim imza sitesi değil ayrıca, evet durdurmaz ama hiçbirşey yapmadan beklemek katliamı izlemek bana saçma geliyor...