• 17-01-2009, 23:42:20
    #10
    Üyeliği durduruldu
    iyibisey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Filistin de günlerdir süren vahşeti hepimiz sıcak evimizde huzur içersinde izliyoruz değilmi?İşte bu vahşete bir dur diyebilmek için herkesin elinden geleni yapması gerekmez mi.Biz web tasarımcıları Filistinde ki bu savaş bu gözyaşı durana kadar sitemizi kapatsak ne kaybederiz ki? Evet biraz hit biraz imaj ve birazda google reklamlarımız azalır ama belki de böylece gercek hayatta bisey yapamasakta sanal alemde hayatı durdurma noktasına getirebiliriz.Lütfen elinizi vicdanınıza koyun ve bir düşünün ya Filistinin yerinde biz olsaydık.Bu bi demogoji değildir bu düpe düz Bir Başkaldırının belgesidir.Uyan Osmanlıyı uyandırmak için atılmış bir can suyudur.
    Sitenizi karartmak için:
    Katliama, Vahşete Sessiz Kalma - KARART SAYFANI!...
    Sitemizde ki imza kampanyasına destek için:
    FİLİSTİN İÇİN EL ELE VERELİM BU KANI DURDURALIM

    Siteni karartmak için herşey süper güzel paylaşım
    ama bu imza toplamayla bir yere varılmaz
  • 18-01-2009, 03:29:10
    #11
    Üyeliği durduruldu
    qüzel dusunmussunuzz
  • 18-01-2009, 19:27:05
    #12
    Çok Güzel Bir Paylaşim.
  • 18-01-2009, 21:09:55
    #13
    ALLAH Razı Olsun Sevgili Kardeşim
  • 22-01-2009, 12:12:52
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Kokoin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilader iyisiniz hoşsunuzda, verdiğiniz sitede imza atmadan once yukarda yazılanları okudumda. bizim konumuz ne sizin yazdıgınız ne, Başbakanın ne alakası varda oraya yazdınız,bilmem ne ödülünü iade etmelidir diye.Filistinmi derdiniz yoksa başbakanmı anlayabilmiş değilim. bu olaya siyaset karıştırdıgınızdan dolayı imza vermiyorum, iyi niyete fesat karıştırmış oldugunuz içinde sizi kınıyorum.
    fesat felan karıştırlmadı aslında ama konuyu çekersen gider imza toplamayla felan da savaş ı bitirimeyiz bu doğru ama insanlar boş durmak istemiyolar bişiler yapmak istiyolar mesela israil mallarına (çoğu israil malı değil ama destek veriyorlar) boykot var bu ürünleri al san ne olcak almasan ne olcak dimi yine o adamlar bir yerlerden kazanacaklar ama öyle değil işte herkezin yaptığı sonuçta kendine vicdan meselesi bizimde başbakana siyonislerden aldığı ödülünü geri vermesini talep ediyoruz. Orda müslüman kardeşlerimiz şehit oluyorlar sonuçta bizim temsilcimiz başbakan hem savaşı durdurmak için bişiler yapmaya çalışıyor hemde elin gevurlarından yahudi lobisi ödülü alıyor ...
  • 22-01-2009, 20:18:05
    #15
    iyibisey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Filistin de günlerdir süren vahşeti hepimiz sıcak evimizde huzur içersinde izliyoruz değilmi?İşte bu vahşete bir dur diyebilmek için herkesin elinden geleni yapması gerekmez mi.Biz web tasarımcıları Filistinde ki bu savaş bu gözyaşı durana kadar sitemizi kapatsak ne kaybederiz ki? Evet biraz hit biraz imaj ve birazda google reklamlarımız azalır ama belki de böylece gercek hayatta bisey yapamasakta sanal alemde hayatı durdurma noktasına getirebiliriz.Lütfen elinizi vicdanınıza koyun ve bir düşünün ya Filistinin yerinde biz olsaydık.Bu bi demogoji değildir bu düpe düz Bir Başkaldırının belgesidir.Uyan Osmanlıyı uyandırmak için atılmış bir can suyudur.
    Sitenizi karartmak için:
    Katliama, Vahşete Sessiz Kalma - KARART SAYFANI!...
    Sitemizde ki imza kampanyasına destek için:
    FİLİSTİN İÇİN EL ELE VERELİM BU KANI DURDURALIM
    yeri burası degil nasıl insanlarsınız gördügünüz halde yanlış yerlere acıyorsunuz + milletin acısından hit kazanmaya calısıyorsunuz sen hiç yardım ettinmi filistine ?