Kokoin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilader iyisiniz hoşsunuzda, verdiğiniz sitede imza atmadan once yukarda yazılanları okudumda. bizim konumuz ne sizin yazdıgınız ne, Başbakanın ne alakası varda oraya yazdınız,bilmem ne ödülünü iade etmelidir diye.Filistinmi derdiniz yoksa başbakanmı anlayabilmiş değilim. bu olaya siyaset karıştırdıgınızdan dolayı imza vermiyorum, iyi niyete fesat karıştırmış oldugunuz içinde sizi kınıyorum.
fesat felan karıştırlmadı aslında ama konuyu çekersen gider imza toplamayla felan da savaş ı bitirimeyiz bu doğru ama insanlar boş durmak istemiyolar bişiler yapmak istiyolar mesela israil mallarına (çoğu israil malı değil ama destek veriyorlar) boykot var bu ürünleri al san ne olcak almasan ne olcak dimi yine o adamlar bir yerlerden kazanacaklar ama öyle değil işte herkezin yaptığı sonuçta kendine vicdan meselesi bizimde başbakana siyonislerden aldığı ödülünü geri vermesini talep ediyoruz. Orda müslüman kardeşlerimiz şehit oluyorlar sonuçta bizim temsilcimiz başbakan hem savaşı durdurmak için bişiler yapmaya çalışıyor hemde elin gevurlarından yahudi lobisi ödülü alıyor ...