Filistin'deki katliam gerçekten içler acısı ama buna karşı siteyi kapatmak yerine sitemizden gelen gelirleri oraya yardım olarak yollarsak daha faydalı bir işi yapmış oluruz diye düşünüyorum.
Sonuçta internette açık site kalmasa bile İsrail'in vahşetinden vazgeçeceğini düşünmüyorum.
Bir de teklifim var. Banner hazırlamayı bilen bir üyemiz bunun için bir banner hazırlasa da sitelerimize koysak.Bence çok iyi olur.