blue_caplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ewet arkadaşlar çok geç olmadan bişiler yapmak lazım çok güzel düşünmüşsüzünüz
www.mavii.org
www.filistineimza.com
katliyamların bugün 20. günü ve 1066 Şehit Verdik
Bilader iyisiniz hoşsunuzda, verdiğiniz sitede imza atmadan once yukarda yazılanları okudumda. bizim konumuz ne sizin yazdıgınız ne, Başbakanın ne alakası varda oraya yazdınız,bilmem ne ödülünü iade etmelidir diye.Filistinmi derdiniz yoksa başbakanmı anlayabilmiş değilim. bu olaya siyaset karıştırdıgınızdan dolayı imza vermiyorum, iyi niyete fesat karıştırmış oldugunuz içinde sizi kınıyorum.