Bilader iyisiniz hoşsunuzda, verdiğiniz sitede imza atmadan once yukarda yazılanları okudumda. bizim konumuz ne sizin yazdıgınız ne, Başbakanın ne alakası varda oraya yazdınız,bilmem ne ödülünü iade etmelidir diye.Filistinmi derdiniz yoksa başbakanmı anlayabilmiş değilim. bu olaya siyaset karıştırdıgınızdan dolayı imza vermiyorum, iyi niyete fesat karıştırmış oldugunuz içinde sizi kınıyorum.