Arkadaşlar Filistin de günlerdir süren vahşeti hepimiz sıcak evimizde huzur içersinde izliyoruz değilmi?İşte bu vahşete bir dur diyebilmek için herkesin elinden geleni yapması gerekmez mi.Biz web tasarımcıları Filistinde ki bu savaş bu gözyaşı durana kadar sitemizi kapatsak ne kaybederiz ki? Evet biraz hit biraz imaj ve birazda google reklamlarımız azalır ama belki de böylece gercek hayatta bisey yapamasakta sanal alemde hayatı durdurma noktasına getirebiliriz.Lütfen elinizi vicdanınıza koyun ve bir düşünün ya Filistinin yerinde biz olsaydık.Bu bi demogoji değildir bu düpe düz Bir Başkaldırının belgesidir.Uyan Osmanlıyı uyandırmak için atılmış bir can suyudur.


Sitenizi karartmak için:

Katliama, Vahşete Sessiz Kalma - KARART SAYFANI!...

Sitemizde ki imza kampanyasına destek için:

FİLİSTİN İÇİN EL ELE VERELİM BU KANI DURDURALIM