• 11-05-2007, 15:06:57
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar.. reklam.r10.net'in kullandığı reklam scriptinin adını bilen varmı.. Kendileride yapmış ise bu script gibi önerebileceğiniz scripler varmı
  • 11-05-2007, 15:26:14
    #2
    az çok php biliyorsan yaparsın.
    forumda frame ile çekmiş radmin .
    iki tane db oluşturacaksın.
    link link-id diye. linke site adları sonra metaları.
    eklicen çekicen linklendircen sonrada.
    mantık bu gerisi sana kalmış.
    tabi bunu dışında onlarca mantık var
  • 11-05-2007, 16:01:22
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Evet dediğin gibi olacak ancak istatistikte tutması gerek.. Yoksa anlamı pek.. Kodları editler editler yayınlarsın..Bu scripti bilmiyorum ama büyük ihtimalle görüntülenme ve tıklanma sayacı tutuyordur
  • 11-05-2007, 16:07:07
    #4
    kullanim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet dediğin gibi olacak ancak istatistikte tutması gerek.. Yoksa anlamı pek.. Kodları editler editler yayınlarsın..Bu scripti bilmiyorum ama büyük ihtimalle görüntülenme ve tıklanma sayacı tutuyordur
    radmin'in kendi kodladığı scripttir . Bu
    Eğer asp sini düşünürsen DEtaylı istatistik tutan
    bi script var
  • 11-05-2007, 17:44:39
    #5
    Üyeliği durduruldu
    yok php düşünüyorum.. İnşallah birilerinde vardırda paylaşır..

    Teşekkürler..
  • 11-05-2007, 18:00:50
    #6
    rainmaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    radmin'in kendi kodladığı scripttir . Bu
    Eğer asp sini düşünürsen DEtaylı istatistik tutan
    bi script var
    biz asp olanını istesek ?