R10'un kullandığı script nedir ? (reklam)
5
●674
- 11-05-2007, 16:07:07radmin'in kendi kodladığı scripttir . Bukullanim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer asp sini düşünürsen DEtaylı istatistik tutan
bi script var - 11-05-2007, 18:00:50biz asp olanını istesek ?rainmaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle