Konu
R10'un kullandığı script nedir ? (reklam)
11-05-2007, 18:00:50
#6
ZoOM
rainmaks adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
radmin'in kendi kodladığı scripttir . Bu
Eğer asp sini düşünürsen DEtaylı istatistik tutan
bi script var
biz asp olanını istesek ?