az çok php biliyorsan yaparsın.
forumda frame ile çekmiş radmin .
iki tane db oluşturacaksın.
link link-id diye. linke site adları sonra metaları.
eklicen çekicen linklendircen sonrada.
mantık bu gerisi sana kalmış.
tabi bunu dışında onlarca mantık var