Konu
R10'un kullandığı script nedir ? (reklam)
11-05-2007, 16:01:22
#3
kullanim
Üyeliği durduruldu
Evet dediğin gibi olacak ancak istatistikte tutması gerek.. Yoksa anlamı pek.. Kodları editler editler yayınlarsın..Bu scripti bilmiyorum ama büyük ihtimalle görüntülenme ve tıklanma sayacı tutuyordur