Konu
R10'un kullandığı script nedir ? (reklam)
11-05-2007, 15:06:57
#1
kullanim
Üyeliği durduruldu
Merhaba arkadaşlar.. reklam.r10.net'in kullandığı reklam scriptinin adını bilen varmı.. Kendileride yapmış ise bu script gibi önerebileceğiniz scripler varmı