Evet dediğin gibi olacak ancak istatistikte tutması gerek.. Yoksa anlamı pek.. Kodları editler editler yayınlarsın..Bu scripti bilmiyorum ama büyük ihtimalle görüntülenme ve tıklanma sayacı tutuyordur
radmin'in kendi kodladığı scripttir . Bu
Eğer asp sini düşünürsen DEtaylı istatistik tutan
bi script var