kullanim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet dediğin gibi olacak ancak istatistikte tutması gerek.. Yoksa anlamı pek.. Kodları editler editler yayınlarsın..Bu scripti bilmiyorum ama büyük ihtimalle görüntülenme ve tıklanma sayacı tutuyordur
radmin'in kendi kodladığı scripttir . Bu
Eğer asp sini düşünürsen DEtaylı istatistik tutan
bi script var