Arkadaşlar elimde 300 kadar bot var(yumurta) özel bir işim için uygulamaya eklettirmek istiyorum.
Elimde @erenagar'dan aldığım program vardı fakat lisans değişimi yapamıyorum cevap alamadığım için, bu yüzden yardımcı olabilecek arkadaş varmı?
Uygulamaya bot ekleme?
9
●535
- 10-10-2014, 21:38:29Merhaba hocam,
https://www.r10.net/twitter/1340180-d...a-fazlasi.html
sistemimizden otomatik yaptırabilirsiniz. - 10-10-2014, 23:38:18Buyrun hocam, neden mesajınızı göremediğimi bilmiyorum. Gördüysem de yoğunluktan dolayı cevap verememişimdir dolayısıyla kusura bakmayın. İşinizi görelim en yakın zamanda.VaDaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-10-2014, 00:25:09Üyeliği durdurulduHocam lisans degisimi yaptirmak istiyorum diger pcden silindigi icin eski lisansla kullanamyorum daha önce de belirtmistim alirkan skypeta size.erenagar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunun icin size kayitlar.txt de ki lisans numarami göndermem yeterli mi? - 11-10-2014, 00:35:36Tabiki de hocam lisansınızı taşıyabiliriz ayrıca programın son sürümünden de ücretsiz faydalanabileceksiniz. Skype geçelim isterseniz.VaDaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-10-2014, 03:19:24Üyeliği durdurulduEren hocam işleri biliyorsun az çok benim sık giremiyorum, pm attım ben size. Lisansıda pm gönderiyorum şu an yarın 12-1 gibi skype'da olacağım.erenagar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah razı olsun.